Jesuïtes Catalunya
Published on Jesuïtes Catalunya (http://www.jesuites.net)

Inici > L'Espai Interreligiós de Migra Studium es renova

L'Espai Interreligiós de Migra Studium es renova

L'Espai Interreligiós de Migra Studium es renova

Aquest dijous s'ha presenta el nou Espai Interreligiós, amb espai i continguts renovats

Fa més de 10 anys que la Fundació Migra Studium aposta per la diversitat cultural i religiosa. Un dels pilars d’aquest objectiu és l’Espai Interreligiós, que cada any rep més de 3.500 visites.

Es tracta d’un espai adreçat a infants, adolescents i joves en període formatiu que contempla en el currículum competències relacionades amb la interculturalitat i/o la diversitat religiosa. També a persones adultes que treballen en l’àmbit de la diversitat o que necessiten eines per interaccionar en un context de pluralisme cultural i religiós.

Ara, la Fundació Migra Studium presenta el nou Espai Interreligiós, una actualització de contingut i de forma que sorgeix del diàleg constant amb la realitat. La Fundació ha apostat per una renovació de l’espai físic i una actualització de la proposta educativa, per ampliar i millorar els serveis que ja ofereixen i que són ara més necessaris que mai.

La nova proposta dona èmfasi al treball per a la cohesió social. Buscant sempre anar més enllà dels estereotips i prejudicis, i aproximant-se a la diferència en clau d’igualtat i oportunitat. Apostant per la persona com a centre de la relació, l’Espai subratlla la creativitat com a punt de partida per a construir nous espais de trobada. A més, la proposta nova arquitectònica dóna mobilitat, afavoreix la flexibilitat i permet adaptar-se a cada situació

Per afavorir aquesta trobada entre cultures, l’Espai Interreligiós ofereix activitats pràctiques i experiencials, afavorint sempre que sigui possible la trobada personal que ajudi a reconèixer l’altre.

En resum, la nova proposta de Migra Studium vol ser un contrapunt a les expressions d’hostilitat, de desconnexió i de coneixement superficial i ràpid d’allò que ens envolta.

Data de la notícia: 
04 de Desembre de 2020
Veure més notícies